That's what you're acting like...
showbarn:

My little man is the cutest
equitate:

this is supposed to go in a photo set but omg I couldn’t not post it by itself
transperceneige:

Sept. 6th 2014, World Equestrian Games, combined driving competition, marathon.
Synchronization.
colour-fresh:

Quality

legalwifi:

this was probably one of the saddest moments of my childhood

image 

nikolaecuza:

danosaurs-and-philions:

im a bad person who thinks bad thoughts like ‘ew what is that girl wearing’ and then remember that im supposed to be positive about all things and then think ‘no she can wear what she wants, fuck what other people say damn girl u look fabulous’ and im just a teeny bit hypocritical tbh

I was always taught by my mother, That the first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think. What you think next defines who you are.

dressageworld:

(x)

Guys how can you tell whether you really want pizza or if you just have money that you really wanna spend on pizza?

crxuel:

http://crxuel.tumblr.com/
Try brickflow.com for better content on your blog
ultrafacts:

littlescooter52:

ultrafacts:

For more posts like this, follow Ultrafacts (Source)

I still need to know what dog this is

It is the Caucasian Shepherd Dog aka Russian Bear Dog. This picture below is just a PUPPY.

if opposites attract why aren’t i covered in hot people right now

Think about it…

4starfuture:

futuremissamerica:

bluejacketjumper:

equinefeather:

winning Puissance jump from WIHS 2013

holy high jump!

I was there and I’m not gonna lie watching the Puissance in person is legitimately terrifying

"Seeing the perfect distance" inspiration that I’m going to save for looking at later.


That little kick though…I can’t remember what it’s called but UNF